1. Dofinansowanie do utylizacji azbestu
Urząd Miejski w Pszczynie informuje, że można składać wnioski o dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest z terenu gminy Pszczyna.
Prawo do otrzymania dotacji przysługuje:
1) podmiotom niezaliczonym do sektora finansów publicznych, w szczególności :
a) osobom fizycznym;
b) wspólnotom mieszkaniowym;
c) osobom prawnym;
d) przedsiębiorcom;
2) jednostkom sektora finansów publicznych, będącym gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi.
Podmioty ubiegające się o uzyskanie dotacji składają pisemny wniosek (druk wniosku w załączeniu). Udzielenie dotacji nastąpi po pozytywnej weryfikacji wniosku, na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy gminą a wnioskodawcą.
Bliższych informacji związanych z uzyskaniem dofinansowania można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pszczynie w godzinach pracy Urzędu lub telefonicznie: (32) 449 39 44.
- Uchwała Rady Miejskiej w Pszczynie z dnia 22 października 2015r.
- Wzór wniosku
2. Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pszczyna